۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

نتيجه صبريکساله روح الاميني، حکم غير قطعي دو مجهول الهويه

دکتر روح الاميني از مشاوران محسن رضايي و عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اسم و رسم او بعد از کشته شدن فرزندش توسط عوامل بسيج و سپاه که تحت امر مستقيم رهبر و دادستان تهران سعيد مرتضوي فعاليت ميکردند به سر زبانها افتاد . با گذشتن از اين ماجرا و تاييد فجايع کهريزک که در ابتدا انکار ميشد هر روز جنايات ابعاد تازه اي گرفت 4 نفر کشته شدند ،
پزشک کهريزک خودکشي کرده شد و.. اما اخباري که از خانواده روح الاميني به گوش ميرسيد تکان دهنده بود ديدار با رهبر و دستبوسي آمر قتل فرزندش و همه اينها کم بود تا ايشان با سخنراني خود و حمايت همه جانبه از رهبر خاکساري و سرسپردگي خود را ابراز کرد و حتما به او وعده هايي براي اين سکوتش داده شد . از قبر در قطعه شهداي بهشت زهرا تا موارد ديگري که در آينده مشخص خواهد شد اما همه اينها براي چه بود و معامله بر سر چه بود ، معامله بر سر خون فرزندش و به گفته خودش عزيزترين فرد زندگيش .
يکسال هيچ نگفت و گهگاه ناله زد از پست دادن به مرتضوي اما آنهم با حمايت همه جانبه از رهبر بود . گذشت و ماجراي دادگاه عاملان کهريزک پيش کشيده شد . دادگاهي که معلوم نيست در آن چه خبر است اصلا کسي محاکمه ميشود يا اصلا وجود خارجي دارد و يا فقط اسم است و هيچ .
خانواده هاي کساني که در کهريزک کشته شدند منتظر راي بودند اما رايي که در کمال وقاحت صادر شد . دو نفر مجهول الهويه به حکم غير قطعي قصاص محکوم شدند که تازه حق اعتراض هم دارند .
کسي نيست به اينها بگويد فقط دو نفر در اين بازداشتگاه مخوف بودند که به ضرب و جرح باعث کشته شدن افراد شدند و اين بازداشتگاه با اينهم زنداني فقط توسط 11 نفر اداره ميشده که معلوم نيست اينها چه افراد با نفوذي بودند که براي خود بازداشتگاه داشتند و فقط 2 نفر بودند که همه را ميزدند و باعث قتل اسيران ميشدند  و 9 نفر ديگر هم حتما از نيروهاي خدماتي بوده اند .
حال آقاي دکتر روح الاميني که هنوز لباس مشکي به تن داري  آيا خيالت راحت شد و از فردا مراسم شادي و هلهله راه مياندازي و يا دوباره به پيشگاه سيد علي شاه شرف ياب ميشوي و پاداش سکوت خود را ميگيري .
حال بايد صبر کرد و ديد که تاريخ چگونه چنين فردي را بر ميتابد که خون فرزندش را فداي مصلحت يک نظام فاسد کند و هميشه نام اين فرد در تاريخ به اين عنوان ثبت و ضبط خواهد شد و سينه به سينه اين وقاحت نقل خواهد شد.
درود به روان شهداي جنبش سبز و به خصوص عزيزاني که با دست و پاي بسته مورد وحشيانه ترين شکنجه ها قرار گرفتند و جان خود را براي رايشان از دست دادند .

۱ نظر:

  1. برای فعالیت حقوق بشری پیش نهاد همکاری دارم ، لطفا با من تماس بگیر
    farshad.azadi@gmail.com
    rhairan.in

    پاسخحذف