۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

فرصت تاریخی برای دو گروه مراجع مستقل - خاتمی و اصلاح طلبان

فرصتهای تاریخی بسیار کم پیش می آیند . فرصتهایی که گاه تمامی معادلات را بر هم میزنند و تعیین کننده آینده یک کشور خواهند بود .
الان شاید یکی از حساس ترین برهه های تاریخی است که در شرف اتفاق افتادن است . وضعیتی بسیار خطرناک مبهم و دشوار . همه منتظر حرکت طرف مقابل هستند تا بر اساس آن پاسخی دهند . در 25 بهمن و 1 اسفند مردم جانانه آمدند ولی با بی توجهی تمام خاتمی و یارانش و مراجع مستقل مواجه شدند ولی نشان داند که مردم دیگر منتظر چنین افرادی نیستند که حمایت و یا عدم حمایتشان تاثیری در تصمیمشان داشته باشد .
مسئله حصر موسوی و کروبی بسیار جدی شده از مهندس موسوی هیچ خبری نیست ولی خبرهای بد از آقای کروبی میرسد . برای هر دو عزیزان جای بسیار نگرانی است .
اما الان بحث مراجع تقلید مستقل است که مدتهاست سکوت مطلق کرده اند و چشم به آخرت دوخته اند آقایان صانعی ، دستغیب و بیات زنجانی کوچکترین تحرکی در حوادث اخیر نداشته اند و تنها ناظر بودند دریغ از یک بیانیه و........
خاتمی و یارانش هم که خب از بعد از حوادث پس از انتخابات کم لطفی هایشان شامل حال مردم شده است . ( البته داخل پرانتز بگویم منظورم از اصلاح طلبان ، آدمهای احمقی چون خباز و کواکبیان و... که مفت خوران مجلس هستند و کاسه لیس هستند
نیست ) سکوت این افراد چنان بود که ترسیدند برای 25 بهمن مردم را برای حضور در راهپیمایی دعوت کنند .
به هر حال طرف صحبت من بیشتر مراجع تقلید است که در یک اقدام هماهنگ سکوت پیشه کرده اند و به یکباره توشه آخرت جمع کن شدند و از دنیا گذشتند . آقایان در روزی که صداهای مردم بلند است اگر شما توجهی نکنید و ترس از حاکمیت داشته باشید مطمئن باشید مردم این کوتاهی شما و خالی کردن پشتشان را به یاد خواهند داشت و متاسفانه یا خوشبختانه جایی در آینده ایران نخواهید داشت .
پس بهتر است صریحا موضع گیری کنید و به سرعت و همراه مردم باشید بدون هیچ چشم داشتی ، هزینه بدهید همانند مردم از خانواده خود ، مال خود و آبروی خود .
اما اصلاح طلبان و آقای خاتمی به دنبال باج سیاسی و حضور در یک انتخابات فرمایشی نباشید اگر مردمی نباشند که در انتخابات شرکت کنند حضور شما بی آبرویی برای خودتان است و برای همیشه باید از معادلات ایران حذف شوید پس بهتر است دست از سیاسی بازی و مصلحت سنجی بردارید و قدری هم به این فکر کنید که اگر مردم را نداشته باشید هیچ نیستید و با تنها گذاشتن همراهان جنبش سبز آقایان موسوی و کروبی ، این دهن کجی شما به ملت از یادها فراموش نخواهد شد.
به امید آنکه روزی در ایرانم صادقت پایه همه کارها شود  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر