۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فاطمه کروبي:آیا جنابعالی بنام حفظ نظام، تخریب و اینگونه رفتارها غیر اخلاقی را مجاز و مشروع می دانید؟

فاطمه کروبي همسر مهدي کروبي که چند روزي است منزلشان مورد تهاجم نيروهاي تحت حمايت (سپاه و بسيج)علي خامنه اي  است نامه اي به او نوشته و نسبت به حرکات زشت اين گروه در شبهاي قدر هشدار داده است
در ذيل اين نامه را که در وبسايت رسمي حزب اعتمادملي انتشار يافته ميخوانيم

حضرت آیت الله خامنه ای


مقام معظم رهبری
سلام علیکم


احتراما به اطلاع میرساند که جمعی متعلق به نیروهای بسیج و سپاه در سه شب متوالی، همزمان با شب ضربت خوردن امیر المومنین علی (ع) تا شب شهادت آن امام، با تجمع مقابل مجتمع مسکونی متعلق به ما و اشخاص دیگر اقدام به اهانت، آزار و رنجش همسایگان و تخریب اموال کردند. این گروه سازمان دهی شده که خود را سرباز ولایت نامیدند در شب شهادت بزرگ مرد عالم بشریت و لیله القدر که اهمیت معنوی آن بر کسی پوشیده نیست، اوج وحشگیری خود را با بکارگیری الفاظ سخیف علیه همسرم و خانواده، شعار نویسی بر دیوار مجتمع و همسایگان و تخریب اموال نشان دادند. این جرایم مشهود بنام حمایت از حضرتعالی و در مقابل نیروی انتظامی صورت گرفت و جالب آنکه این نیرو حتی جرات نزدیک شدن به این جماعت تحت الحمایه را نداشت.همگان بیاد دارند که در گذشته حرمت رمضان، لیالی قدر و محرم و صفر را حتی آنان که خود را مقید به انجام تکالیف دینی نمی دانستند، رعایت می شد اما امروزه جماعتی از خدا بی خبر (آمران و عاملان) تربیت شده اند که با واژه حرمت بکلی بیگانه اند.
مقام معظم رهبری


جنابعالی بر خلاف این نوکیسه های بی هویت ما را می شناسید و میدانید که در سال های مبارزه و رنج، همسرم همان یار دیرین امام و پدر مجاهد و بزرگوارش مرحوم حاج شیخ احمد در صف اول مبارزه بودند و بارها توسط ساواک دستگیر، زندان و تبعید شدند اما هیچگاه آرامش و آسایش خانواده نه از سوی ساواک و نه از سوی مزدوران متعلق به رژیم مورد تعرض واقع نشد. اختلاف همسرم با جنابعالی در مسائلی که همگان بر آن واقفند چه ارتباطی با حق زیستن خانواده و آسایش و آرامش همسایگان ما دارد؟ آقای کروبی بارها گفته اند که آماده پرداخت هر هزینه ای بابت این اختلاف در نگرش هستند. در این مدت من و فرزندانم ظلم های فراوانی را تحمل کردیم اما محروم کردن ما از دعا و نیایش و تحمیل اضطراب به همسایگان در این ایام مبارک، امری غیر قابل قبول و تحمل است. من سعی کردم موردی مشابه در ممالک دیگر بیابم که موفق نشدم. آیا جنابعالی حکومتی را در میان ملل عقب افتاده که حقوق اولیه افراد در آن لحاظ نمی گردد سراغ دارید که با خانواده و همسایگان مخالفان سیاسی چنین کنند؟ و آیا جنابعالی بنام حفظ نظام، تخریب و اینگونه رفتارها غیر اخلاقی را مجاز و مشروع می دانید؟
مزید اطلاع به استحضار میرساند که این تهاجم وحشیانه توسط مامورین نیروی انتظامی و نیرو های امنیتی فیلمبرداری شد و البته اسنادی در اختیار است که در صورت صلاحدید، تقدیم می گردد.


با تشکر و سپاس فراوان/فاطمه کروبی/۱۰ شهریور ۱۳۸۹













۱ نظر:

  1. درود بر بانو دکتر کروبی "فاطمه"
    تاریخ چند بار تکرار میگردد، نادانان بیاموزید.
    1)درب های، بیت فاطمه ها را بشکنید.(صدر اسلام) و
    2) بازیچه دست روحانیون مزدور فراماسون شده و از فرمان مراجع حقیقی سر باز زنید .(قرن حاضر 28 مرداد)
    شما اوباشان مزدور که حتی حزب الله ایران نیز شما را قبول ندارد، اسم خامنه ای را استفاده میکنید ولی در واقع "امام" تان، مصباح یزدی فراماسونری "لواط گر" است که بر خلاف حکم سریع اسلام که لواط را بهر نحوی در شیعه و سنی حرام کرده، ایشان انرا برای زندانیان سیاسی مجاز میداند. شما همان شعبان بی مخ ها و رمضان یخی ها و اوباشانی هستید که زیر نظر کاشانی و فلسفی فراماسونری عمل میکردند در صورتیکه مرجع تقلید زمان بروجردی از ان اوباشان دوری می جست. این مصباح معاویه زمان و مسلمان رخنه ای شما را به چه کارهای حرامی واداشته، درب های در خانه فاطمه ها را بشکنید، عذاب عظیمی در اخرت منتظر شماست.
    مزدک

    پاسخحذف