۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

تخریبها با تمام قدرت علیه هاشمی ادامه دارد

زمانیکه این هجمه ها علیه هاشمی میبینم یاد 4سال پیش میوفتم زمانی که موسوی آمد
تمام جناح اصولگرا بار دیگر متحد شدند و پشت نقاب فردی دروغگو و بی فرهنگ همچون احمدی نژاد ایستادند حال که هاشمی آمده باز اینگونه شده از کودکانی که نه از الفبای سیاست چیزی میداننند و نه کار اجرایی بگیر تا سران اصولگرا.
کودکانی همچون جلیلی و قالیباف و لنکرانی که در رویای ریاست جمهوری بودند تا ولاتی و یزدی و مصباح .
آری آب به لانه مورچگان افتاده و هراسان بیرون آمده اند تا منبع را پیدا کنند اما حیف که اندکی دیر آمده اند .
هاشمی با پشتوانه خاتمی نیروی بزرگی را پشت خود جمع کرده است . از نخبگان کارگران دانشجویان و...بگیر تا مردم عادی کوچه و خیابان که بیشترین صدمه را در دولت مهرورز و عدالت پیشه خوردند و هر روز از شادی هایشان کاسته و بر غمهایشان افزوده شد
حالا شرایط ایرانمان چگونه است  ؟
دوستان خارجی ما ونزوئلا و گینه بیسائو شده اند اندک آبرویی در مجامع بین المللی نداریم . تحریم ها پایش را بر گلوی مرمانمان گذاشته .
دانشجویانی که به امید تحصیل به خارج رفته بودند تا به علم روز مجهز شوند و در خدمت این مرز و بوم باشند اما در خارج از کشور آواره شده اند .
حضور نمایندگان کشورمان که روزی رییس جمهورش باب گفتگوی تمدنها را باز کرد به تمسخر گرفته میشوند و بی آبرو گشته اند .
اکنون چهره ای که اعتبار بین المللی دارد از هاشمی حمایت کرده او میتواند با پشتوانه قدرت مردم باب گفتگو را  باز کرده تحریم های جهانی را با مصلحت کشور به جلو ببرد تا اثر تحریم ها کمرنگ شوند .
اکنون بازهم دوستانم را به تامل در شرایط بین المللی کشور فرامیخوانم . به امید ایرانی آباد و آزاد




۸ نظر:

  1. بذارید بیاد بنده خدا کم خورده یکم دیگه واسه بچهاش جمع کنه بد داره فانیرو وداع بگه

    پاسخحذف
  2. خدا ازشون نگذره با این مملکت داریشون چه این کوسه چه اون عنتر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یه چیز جالب همه انگار قتلهای جنجیره‌ای رو یادشون رفته زمان این بوده، یادتون رفته این قاتل فریدونهاست

      حذف
    2. دمت گرم خوب گفتی‌ مردم انگار یادش رفته چقدر شهید دادیم کفه خیابون بعد میخوان برن رای بدن به اصلیته جمهوری ننگین

      حذف
  3. هشت سال پیش رای ندادیم ایران به این وضع افتاد می خواید ایران اتیوپی شود و بعد رای بدید.! نگران نباشید اینا خودشان هم رای به صندوقها می ریزند و هم این دفعه داوود احمدی نژادو امثالهم را رئیس جمهور می کنند تا همه چی درست بشه !!!!!!

    پاسخحذف
  4. رای ندید، بمونید به امید روزی که هممون میایم وسط خیابون بازم کشته بدیم و شما پاتون و بندازید رو پاتون بگید مردم رای ندید بیاین وسط، زندگی هم نکنین تا اون روز..

    پاسخحذف
  5. تو این سی و چهار سال اپوزیسیون راهکار بهتر از تحریم ارائه دادند که بگیم اون بهتره و ما شرکت نمیکنیم . یادمون باشه با قهر کردن کسی به حقش نرسیده ولی با خواستن حق و حقوق خویش چرا. و انی تنها راه ماست.

    پاسخحذف
  6. دوست عزیز ادامه بده . من وبلاگ های زیادی داشتم که بسیاری شان را امیدوارانه از83وقبل تر شروع کرده بودم برای انتخابات1384 وبعد که آن فاجعه ی عنتریه پیش آمد شب وروز وگاه وبیگاه ، فعال بودم تا اوج فاجعه ی88بعدازآن بود که وب هایم یکی پس ازدیگری فیلتر وبعد کلا از دسترس خارج وحذف شد . حیف وصد حیف که حاصل آنهمه زحمات شبانه روزی ، در بلگفا وبلگ اسکای ثبت شده بود . حیفففففففففففففففف . ادامه بده دوست عزیز . باز هم بنویس .

    پاسخحذف