۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

آغاز بازي نخ نماي دولت کودتاچي

دو روز پيش احمدي نژاد رييس دولت کودتا گفت اسراييل ميخواهد من را ترور کند و دقيقا در اولين سفر بعد از آن گفته ها چنين اتفاقي افتاد . سناريو نويسان خيلي کودکانه اين کارها را ميکنند و شعور مردم را بازيچه خود قرار داده اند . احمدي نژاد هم براي کسب مشروعيت پوشالي به اين حرکتهاي مسخره و نخ نما نياز مند است . حال سناريوي احتمالي به نظر ميرسد اين است که يا فرد دستگير شده جاسوس اسراييل معرفي ميشود که در اشرف عراق آموزش ديده و يا فردي وابسته به جنبش سبز که براي انتقام گيري چنين حرکت احمقانه اي کرده است .
آيا کسي از خود نميپرسد فردي که خواهان ترور يک شخصيت است برنامه  ندارد و همينطوري تانک به خود ميبندد و ميره زير نارنجک ؟
طرف ميره برنامه ريزي ميکنه نه اينکه يه نارنجک همينطوري پرت کنه بعدم اينقدر احمق باشه که بايسته اون جلو تا دستگير شود
عجب روزگاري است . حال که بحث تحريم ها و حتي حمله احتمالي آمريکا به ايران جدي شده نظام به فکر بحران آفريني مجدد  است تا کاستي هاي خارجي را در داخل جبران کند و چند روزي افکار عمومي ( بخوانيد سانديس خورها رو ) منحرف کند و اقاي ا.ن بشه نقل محافل که ديديد چه بصيرتي ئاشت .
به قول مرحوم منتظري ((اينها ميخواهند کشور را در بحران اداره کنند ))
و بعيد هم نيست آقا خودشو بچسبونه به امام زمان بگه به من الهام شده که چنين اتفاقي مي افتد و از فردا خداي جديد بعد از خامنه اي ظهور خواهد کرد
بايد منتظر بود تا ديد برنامه نويسان دستگاه سيد علي آغا چه خوابي ديده اند و احتمالا تا 24 ساعت آينده خوراک براي تهيه خبر دارند

۱ نظر:

  1. یعقوب مهرنهاد (زادهٔ ۱۳۵۸ زاهدان، اعدام ۱۴ مرداد ۱۳۸۷ زندان زاهدان) روزنامه نگار (خبرنگار و سرپرست روزنامه مردمسالاری در سیستان و بلوچستان)، فعال مدنی و دبیر انجمن صدای عدالت جامعه مردم جوان در زاهدان بود.

    سالگرد اعدام آقای مهر نهاد رو به تمام دوستان وبلاگ نویس تسلیت میگم

    پاسخحذف