۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

مراجعي که قرآنشان هم خامنه اي است

به ساحت قرآن هم رحم نکردند همانند مغول که به قومي خونريز مشهور است . قوم مغول يا پيروان صاحب ولايت سيد علي خامنه اي . ريختند و ويران کردند و بردند . افرادي که خود را برابر کل مردم ميدانند و فکر ميکنند تصميمات احمقانه خود برآيند خواست جامعه است .
باشد شما سوخته ايد چون حسابي براي مردم دندان تيز کرده بوديد اما با کنسل شدن راهپيمايي همه تيرهايشان به سنگ خورد و بايد در جايي خود را تخليه ميکردند . باشد بريد بشکنيد خراب کنيد ، تخريب يک خانه اهميتي ندارد همه وسايل نو تر و بهتر تهيه ميشوند اما بي حرمتي چه ؟
البته شما حرمتي براي مراجع و روحانيت قايل نيستيد . اما براي قرآن هم حرمت قايل نيستيد ؟ شرم بر شما که تيشه برداشته ايد و ميخواهيد ريشه هاي اسلام را بزنيد و اسلامي متحجر و خونريز را به مردم قالب کنيد . اسلامي که خامنه اي بلد است با چتر امنيتي به وجود مي آيد و ترس و ارعاب از ارکان است . شکنجه به هر شکل جايز است . قتل مستحب است و مستوجب پاداش اخروي.
خب اين بود کارهاي سربازان ولي فقيه اما برسيم به مجيزگويان خامنه اي که از روي ترس و يا پرونده هاي اقتصادي که دارند مجبورند دهان خود را به روي هر اتفاقي ببندند . حال اگر چنين  اتفاقي در يک کشور ديگر افتاده بود چنان بر افروخته ميشدند که داشتند ميمردند . حال شما را چه شده . براي اين حاکم خونريز چند صباحي مجيزگويي چه ارزش دارد . پست ترين مردم کسي است که دنياوآخرت خود را براي دنياي ديگران بفروشند . آيا شما در اين جمهوري اسلامي چنان فسادهايي کرده ايد که اگر گوشه اي از آنها افشا شود بي آبرو ميشويد؟ اگر چنين نيست و فاسد نيستيد پس از چه باک داريد . منتظر برخورد شما هستيم . اما بدانيد آينده ايران در گرو افرادي است که زحمت براي اين جنبش کشيده اند . نکند در فرداي پيروزي از کنج خانه ها بيرون آييد و بگوييد ما هم بوديم و چنان و چنان . بدانيد در صورت عدم حمايت از ملت در بين ملت  جايگاه بهتري از قاتلان ملت و خائنان نداريد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر