۱۳۸۸ مهر ۱۰, جمعه

دخالت رهبری تا کجا ادامه خواهد داشت؟

از ابتدا این سیدعلی گند زد به انتخابات بعد باتوم و اسلحه داد دست بسیج گفت بریزید تو خیابون هرکاری میخواید بکنید این شهر و آدماش واسه شما

بعد از قتل و زندانی و مجروح کردن جوانان این آقا گفت شورای نگهبان هم همین رو که من میگم تایید کرده

بعد نوبت به انتخاب وزرا در مجلس بود که بازهم دخالت کرد و گرنه دولت 1+9 الان معلوم نبود تشکیل میشه یا نه

سپس نوبت به مجلس خبرگان رسید که بازهم در اون دخالت کرد و یه بیانیه در حمایت از خودش صادر کرد

البته شیخ اصلاحات خوب گذاشت تو کاسش اما این دفعه نوبت به نتیجه بازی سرخ و آبی کشید که سیدعلی آن را هم تعیین کرد

با این وضعیت احتمالا نرخ توالت های عمومی شهر و کلید دار این ارگان مهم را تصاحب خواهد کرد

چون خبر رسیده که مردم به درب توالت های عمومی هم رحم نمیکنند و پشت آنها به نظام فحش میدهند

خدا عاقبتمان را به خیر کند

۲ نظر:

  1. http://greenpageiran.blogspot.com/2009/10/blog-post.html

    لطفا هر چه سریعتر این لینک رو تو بالاترین بزار . باید اطلاع رسانی بشه وقت کمه

    فردا بعد از ظهر تست قویترین دستگاه ارسال پارازیت در شمال تهران .

    من رو به نام مهرناز شکوری بشناسید . کارمند وزارت دفاع در صا ایران . الان که این وبلاگ رو ایجاد کردم ساعت از 9 شب گذشته و امروز جمعه هست . شاید با این خبر رسانی بتوانم جان و سلامت عده بیشماری از تهرانیها را حفظ کنم . مهندسان صا ایران موفق شدند با ارتقا یک دستگاه ارسال پارازیت روسی نسل جدیدی از دستگاه ارسال پارازیت را بسازند که به گفته سازندگان آن در دنیا بی سابقه است . البته روی این پروژه مهندسان زیادی کار میکنند که یکی از آنها بنام مهندس میلاد کرمانشاهی ( نابغه جوان صا ایران ) در هنگام تست کوتاه این دستگاه در اسفند ماه گذشته با اینکه پوشش ضد تشعشع داشت به طرز دلخراشی جان خود را از دست داد و از سوی سپاه شهید نام گرفت . اکنون این پروژه که پیش از این برای جنگ الکترونیک در میدانهای جنگ در نظر گرفته شده بود با تغییرات جزیی به سفارش سپاه نه در میدان جنگ بلکه علیه هموطنان ما به کار برده خواهد شد . آنهم به بهانه ارسال پارازیت بر روی شبکه های ماهواره ای . شاید با این اطلاعات شناسایی من آسان شود ولی چون جان و سلامت هموطنانم برای من مهم است این اطلاعات محرمانه را در اختیار شما میگذارم .
    1 - بامداد امروز جمعه ساعت 3 دستگاه در یکی از بلندیهای مناطق شمالی تهران مستقرشد . نصب این سیستم ارسال پارازیت در ساعت 4 عصر به پایان رسید . کسانی که در منطقه دارآباد تهران بخصوص اطراف موزه حیات وحش دارآباد بودند برایشان امروز حضور نیروهای سپاه در آن منطقه محسوس بود . بله . در واقع این سیستم ارسال پارازیت که قرار بود در جنوب شهرجهت تست مستقر شود در موزه حیات وحش دارآباد نصب شده . احتمال زیاد نیز این موزه فردا تعطیل خواهد شد .
    درباره مضرات این سیستم ارسال پارازیت فقط کافیست در گوگل سرچی بزنید و بعلت وقت کم برای اطلاع رسانی به آن نمیپردازم
    ولی کارشناسان و مهندسانی که قرار است سیستم را تست کنند خود از مضرات آن حتی در مرحله تست با خبر هستند و سعی خواهند کرد تشعشعات این دستگاه را در کنترل خود داشته باشند . چون من کارمند مستقیم این بخش صا ایران نیستم اطلاعاتم هم در حد آنها نیست . ولی این را میدانم که خود خانواده خود و اشنایان خود را باخبر کرده اند که از منطقه اطراف دارآباد به شعاع چند کیلومتری خارج شوند . از جمله خود من خاله و دایی هام رو از این موضوع مطلع کردم . و در آخرین لحظات تصمیم گرفتم که توی اینترنت هم اطلاع رسانی کنم هر چند هم که وقت کم است . واقعا متاسفم که اینگونه به خاطرچند کانال ماهواره ای با جان مردم اینچنین بازی میکنند . از شما هم که این پیام رو دریافت کردید میخوام که به چند نفر که در شمال تهران زندگی میکنند این خبر رو بدید
    زمان شروع ارسال فرکانسها هم ازساعت 11 صبح بصورت خفیف گفتن اغازمیشه و بعد از ظهر و شب به اوج خودش میرسه و مطمئنا کانالهای ماهواره ای اون مناطق به طور کامل قطع خواهد شد . در ضمن اینطور که من شنیدم تنظیمات این سیستم ارسال پارازیت به شکلی است که در سیگنالهای بی سیم . مخابرات و ... کوچکترین تاثیری نخواهد گذاشت .
    به هر حال امیدوارم اون چیزایی رو که میتونستم بگم رو گفته باشم و وظیفم رو در جهت حفظ جان هموطنانم با اینکه زمان برای اطلاع رسانی بسیار کم هست رو ادا کرده باشم .

    پاسخحذف
  2. آفرين . درسته
    دقيقا مشكل ما ايرانيا اينه كه اولا همش دنبال يه رهبر مي گرديم. حالا هركي مي خواد باشه.
    حالا هم كه رهبر واسمون انتخاب كردند مشكل بزرگتري داريم.
    در سال 1388 رهبر معظم انقلاب مياد ميگه من بايد اين كار رو كنم چون امام علي (ع) 1400 سال پيش اينكار رو كرد. (تازه اونم انجام نمي ده بلكه فقط حرفش رو مي زنه)

    پاسخحذف